Ilia Swainson og Allan Steen 11. november 2016

Ilia Swainson er sanger, skuespiler og kommunikations-coach, med en lang rækker hovedroller indenfor opera, operette og musical, og har medvirket i
TV-serier og har langt stemme til mange populære tegnefilm.

Allan Steen sad ved flyglet og Ilia gav os en rejse genem Europas storbyer og gennem de mange genrer hun mestrer. Vi fik et skønt show, hvor både hendes fantastiske stemme og hendes smukke performence begejstrede de fremmødte.

Skønt fodboldlandskamp i Parken og på TV var 83 medlemmer mødt frem.

I Firenze gjorde den 17 årige skønhed kur til formanden og senere en dans med sekretæren. Efter en times fantastisk underholning sluttede Ilia med Musens sang. Mange medlemmer gav efterfølgende udtryk for, at man gerne så et nyt besøg på et senere tidspunkt.

Anden halvdel af aftenen havde vi debut på vores nye sanghæfte, og der blev sunget for fuld hals akkompagneret af Allan Steen.